نویسنده: سهیل
آفتاب آمد دلیل آفتاب...
هر ظاهری باطنی دارد و هر چیزی سازنده ای خوشا به حال هوشی که فقط در ظاهر متوقف نشود، پس خوشا به حال کسی که فیلم فوق العاده و محشر زینب را با این نگاه، بیننده باشد...
هر ظاهری باطنی دارد و هر چیزی سازنده ای خوشا به حال هوشی که فقط در ظاهر متوقف نشود، پس خوشا به حال کسی که فیلم فوق العاده و محشر زینب را با این نگاه، بیننده باشد...
نویسنده: امیربهادر
به جرات میشود گفت که در فیلم زینب نوعی شالوده شکنی در مفاهیم سیر و سلوک به روشنی نمایان است.در فیلم زینب سیر و سلوک به معنای مرید و مراد و اینکه حقیقت در قله ی قاف است مسخره به نظر میرسد.میبینیم که زینب در خانه اش است ولی پایان نامه اش زیر نظر استادی در کویر است.
نویسنده: نیکی
دلیل نزول قرآن ،صعود روح انسان است همانطورکه زینب با سپردن دلش به آیات الهی به اوج پرواز کرد.
نویسنده: بهنام
چقدر خوب این فیلم نشان داد که معجزه عمیق تر از آن چیزی است که در ذهنیت ماست .... معجزه آن چیزی است که از مسِ وجودِ ما طلا بسازد !
چقدر خوب این فیلم نشان داد که معجزه عمیق تر از آن چیزی است که در ذهنیت ماست .... معجزه آن چیزی است که از مسِ وجودِ ما طلا بسازد !
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر