نویسنده: ناشناس
سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد؟
ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود
من "زینب" را فقط یک فیلم نمی دانم برای من زینب مثل یک شعر بودحتی لطیف تر از شعر, شعری که به جای کلمات از رنگ سروده شده بود از نگاه از عشق .....من "زینب"را ندیدم با سراسر وجودم احساسش کردم انگار من و تمام آسمانیان به تماشا نشسته بودیم
نویسنده: محسن
با قدری دقت در این فیلم به وضوح می توانستیم بفهمیم در این فیلم همه دیالوگ ها و هر چیزی نشان داده می شود با قصد و نیتی انتخاب شده است و معنادار است و هیچ چیز برای خالی نبودن عریضه در فیلم گنجانده نشد.محشر بود.
نویسنده: ستاره
سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد؟
ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود
من "زینب" را فقط یک فیلم نمی دانم برای من زینب مثل یک شعر بودحتی لطیف تر از شعر, شعری که به جای کلمات از رنگ سروده شده بود از نگاه از عشق .....من "زینب"را ندیدم با سراسر وجودم احساسش کردم انگار من و تمام آسمانیان به تماشا نشسته بودیم
نویسنده: محسن
با قدری دقت در این فیلم به وضوح می توانستیم بفهمیم در این فیلم همه دیالوگ ها و هر چیزی نشان داده می شود با قصد و نیتی انتخاب شده است و معنادار است و هیچ چیز برای خالی نبودن عریضه در فیلم گنجانده نشد.محشر بود.
نویسنده: ستاره
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر