۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

زینب به روایت شما

 

نویسنده: بهار
با سلام و احترام
زحمات استاد توانا ، واقعا جای سپاس و قدردانی دارد چون با ساختن این فیلم به مخاطب خود می فهمانند که قرآن کریم ، صرفا یک کتاب مقدس که باید در کنج کتابخانه جای بگیرد و یا درمواقعی خاص از آن استفاده کرد ، ‌نیست . بلکه کتاب راهنما و کتاب زندگی و کتابی است که با هادی قرار دادن آن می توان انشاءالله منازل سلوک را طی کرد و آرام آرام به مقصد رسید .... به شرط آنکه آمادگی فهم و درک آیات را در درون خود بوجود آورده باشیم که به فرمایش قرآن کریم : لا یمسه الا المطهرون ....
امید که ثمره ی این رنج و تلاش به بار نشستن نهال انس با قرآن در قلوب مخاطبینشان باشد .
...و چقدر زیبا و هنرمندانه این تاثیر را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که عالم غیب و شهود ، در دل یکدیگرند و درواقع دو روی یک سکه اند و مرگ چیزی نیست ، جز ادامه ی بعد معنایی ی زندگی ....
توفیق رفیق راهشان باد .
نویسنده: حدیث
با عرض سلام وتبریک از اینکه ثمرات تلاش 5 سالتان به بار نشست.فیلم با بیداری زینب آغاز می شود که اولین گام شخصِ منتظرِ بیداری است.یک شخص منتظر ممکن است اسباب وسایلی که در اختیار دیگران است نداشته باشد (موجودی ظاهری اوجسم بیمار ،مرکب خراب،وضع مادی نامناسب) ولی چون طالب است از هر تلاشی برای رسیدن وکامل شدن کوتاهی نخواهد کرد.یک سالک منتظر خوبی است ویک منتظر سالک بدون توقف.
نویسنده: نیکی
باسلام و احترام.وقتی صحبت از عالم معناست ،طبیعی است که هر کس بنابر دیدگاه خود برداشتی متفاوت از نظر دیگران داشته باشد.فیلم زیبای زینب هم همین ویژگی را داردو اما یکی دیگر از نقاط قوت این فیلم این است که اصلا نقش منفی ندارد و این باعث می شود که در درون تماشاگردر تمام مدت دیدن فیلم هیچ اضطراب کاذبی بوجود نمیآید و بیننده با آرامشی که لازمه ی ورود به عالم معناست فیلم را می بیند.
شخصیت سیهان بسیار جذاب و گیراست و من خیلی دلم میخواهد بدانم چرا سیهان در عالم معنا(میمیرد)و مصطفی او را در(خاک)دفن میکند؟
+ دوستداران فیلم زینب ; ٩:۳۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸٧/۱٢/٥

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر